marți, 19 iunie 2012

PACATUL DIN STEA.......



Ca visul ce se naste in noptile senine,
In picuri reci de ploaie ce cade peste mine,
Mai ratacesc in noapte ,pe-aleile pustii
Tu zaci in frunza moarta, dar te astept sa vii.

Priveste-mi bine tolba,e plina de iubiri
E tot ce port cu mine,te rog sa nu te miri,
Tu licaresti a stea, pe cer senin de noapte,
La margini de ecou iti canti tacute soapte.

Romante se inalta pe valul meu in lac,
Sub salcia batrana e-o umbra de iatac.
Tu ai sa vii iubito la piept iar sa te strang,
Sub crengile-aplecate in care frunze plang.

Ne-om infrupta muscand din visul de iubire,
Inlantuiti vom sta o clipa-n fericire,
Un sarpe ne-o-ndemna atat de nesimtit
Sa ne gustam aroma din fructul ce-l oprit.

Te-oi saruta vulcanic uitand cu tot de mine,
Tu sa ma musti cu-n geamat prin noptile senine,
Cand implinit de truda,secat de neputinta
Sa-mi palmuiesti obrajii cu sani plini de dorinta.

Sa-ti razvratesti faptura cu forma ei cea dulce
Pe coapsa ta iubirea e-o stea ce mai straluce,
Eu am sa-ti sorb genunchii la care ma inchin
Si-om adormi de truda eternului divin..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!