vineri, 22 iunie 2012

PIATA


Ies in zori de dimineata
Mandru sa ma duc in piata,
Simt ca vreau sa fac figuri
Nesimtitelor calduri.

Din tigara-mi pica scrum
Peste pasii de pe drum,
Eu priveam o trecatoare
Imbracata ca la mare.

Si nitel imi iutesc pasul
S-o ajung sa-i vad si nasul,
Ca in zorile senine
Din spate arata bine.

O ajung si ma uit lung
Cum de pe obraz ii curg,
Tencuieli de orice fel
Asortate cu rimel.

Valeu Doamne ce machiata
Parcai panza colorata,
Incerc eu in gand sa-mi spun
Si-o intrec ,ca un nebun.

In sfarsit ajung in piata
Nadusit de dimineata,
Repetand in gand curat
Tot ce am de cumparat.

-Hai salut ,sa-mi traiesti vere,
Spune-o voce cu putere,
O aud in dosul meu
-Hai la bere ca dau eu.

Pe asa mare caldura
Raspund fara tevatura,
-Hai vere sa dam o tura
Sa ne racurim prin gura.

Fain e barul si stilat
Cu aer conditionat,
Barmanita-i fata fres
Unde dracu sa mai iesi?

Sa ne tinem de urat
Beri si clipe dam pe gat,
La apel de telefon
Zau ca am zambit bufon.

Soata-mi spune de malai
-Hai acasa unde stai….?
Eu cu dulce glas ii spun,
-Stai ca vin,da ma adun.

Fug rapid printre tarabe
Tot privind atent la babe,
Cand vad una mai miloasa
Spun ca-s fugarit de-acasa.

-Las-o moarta tinerele
Se vede ca puti a bere,
Da te-oi milui avan
C-o tufa de leustean.

In sfarsit ajung acasa
Nu gasesc nimic pe masa,
Ma balanganeam ce-i drept
D-aveam leustean pe piept.

Doamna plina de sudori
M-a privit dandu-mi fiori,
-Sotiorule te-nvata….
Astazi vei manca verdeata.
 
La care se adauga comentariile de pe Facebook a grupului POARTA CATRE TINE:
  · · · acum 16 ore în Botosani, Romania

  • Lui Daniela Raileanu îi place asta.
    • Nitu Constantin Hai, că poanta este bună,
      Parc-ar fi Piaţa Comună!
      Cu situaţie nasoală
      Te-ntorci tot cu mâna goală!
      acum 15 ore via · · 2
    • Constantin Cristescu Sa-mi traiesti mult prea stimate,
      Ca nu te-am vazut de-un an,
      Zau muierea ma cam bate,
      Rod si-acu la ........leustean.
      acum 15 ore · · 1
    • Nitu Constantin Roade cu muşcături scurte,
      Văd că eşti bărbat în casă,
      Roade leuştean şi turte
      Nu te lasă nici la masă,
      Stai cu păsările-n curte!
      acum 15 ore via · · 2
    • Constantin Cristescu De nevoie rod ca stim
      Sant la bunul meu regim,
      Da zau nu prea am putere
      De la leustean cu bere......:))
      acum 15 ore · · 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!