miercuri, 27 iunie 2012

SANT EU FIUL PLOII

http://www.youtube.com/watch?v=1eNFkzXEHUE&feature=youtu.be

Sant norul ce trece prin noaptea pustie
Si frunze-aurii sub talpa strivesc,
Pe banca iubirii de noapte tarzie
As vrea doar o clipa sa mai poposesc.

Surprins de tarziu pe banca stiuta
Plec frunte in palme acultand pitigoii,
Imi mangaie fata o ploaie tacuta
Sant rece in suflet…sant eu Fiul Ploii

Alaturi de mine ,pe banca cea rece
E locul tau liber,te-astepta in toamna,
Sa-mi fii pentru suflet eternal pereche,
Dar trsta-mi zambesti draga doamna..

Un gugustiuc se opreste pe-un ram
Din cant amutesc zgribuliti pitigoii,
Umilit ca si ei pe fata simteam
Mangaierea tacuta si rece a ploii.

Ai zambetul cald,dar inima-i rece,
Cu riduri de timp spinari incovoaie,
Saruta iubito amintirea ce trece,
Saruta iubito, picatura de ploaie.

Fiinta ta calda e tot ce-am avut
Si-i plang amintirea prin ceata nevoii,
Oriunde vei fi,tu nu mai pierdut
Sant vesnic cu tine…Sant eu FIUL PLOII
 
http://www.youtube.com/watch?v=BQMnAOAFPHI&feature=youtu.be

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!