miercuri, 27 iunie 2012

ZODIACUL

Sursa foto: http://octavdoicescu.blogspot.ro/2010/04/arh-octav-doicescu-scaun-romanesc.html


Curios de-a mea ursita
Peste lumea ce-i beteaga,
Azi am fost la astroloaga
De destin as vrea sa-mi zica.

Ea ma ia introductiv
Pentru a mea-nvatatura,
Printre zodii fac o tura
Ca sa fiu si eu activ.

Primul pare e Berbec
Spuse ea incet,posaca,
Oaia insa nu-i berbeaca
Si la alta iute trec.

-Taur,zic plin de temei
Ea-mi zambeste a pustiu,
Luand o gura de rachiu
-Nenea-i la etajul trei.

Trec la Gemeni cu manute
Care dau doar mangaieri,
Peste visele de ieri
Si-s facuti doar de maicute.

Aprig Leul nesupus
Ruda falnica c-o mata,
Sta mereu cu botu-n tata
Si de-aceea-l duc la tuns.

Cand o fi sa ma nasc iara
Fiinca Doamne doar tu poti,
Da-le peste bot la toti
Si ma naste in Fecioara.

Peste noi cade-o Balanta
Ne raneste la picioare,
Si ne cerem indurare
La o usa fara clanta.

Scopionul invechit
Sta in umbra lui ascuns,
E asa precum am spus
Tot un rac dar altoit.

Eros ne privea cu dor
Dintre norii ghemuiti,
Eu va spun ,ca voi nu stiti
Se voia Sagetator.

Doar cand visele adorm
Peste astrele cu stele,
Picura din nori margele
Peste tapul Capricorn.

Ud sub ploile dintr-un nor
Cu vesmant de clipe grele,
A furat visele mele
O fetita Varsator.

Domne care ma privesti
Peste clipele din an,
Prin adancuri de ocean
Vise-ai transformat in Pesti.

……………………………….

Zau n-am inteles nimic
O priveam doar pe buric
Am simtit ca sant tembel
De nu ma infrupt din el…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!