miercuri, 4 iulie 2012

I-AM ZAMBIT MORTII (sau invers)


Intr-o zi sau poate noapte
Cine dracu poate sti,
Am alunecat in soapte
Si-aveam vise stravezii.

Rau cazut in amortire
De la vis simteam doar nudul,
Eram plin de fericire,
Soata ma plimba cu SMURD-ul.

N-auzeam nici o sirena
Chiuind de bunatate,
Am iesit putin din schema
Cu urechile-nfundate.

Vai ce jale si ce chin
Se-adunara langa cap,
Toti erau numai suspin
Intrebandu-se de scap.

Se tot insirau halate
Peste tot ma pipaiau,
Cu rimel bine-mbibate
Zeci de ace ma-ntepau.

Mai ardeau niste lumini
Pe-un stativ de langa mine,
Ceata-n ochii mei senini
Se cam coborase bine.

Chiote ,scandal mai frate
-Un” te duci,si cui ne lasi?
Da o voce mai aparte:
-Lasa-l ba sa crape-n Iasi.

Ma tot zgaltaia nebuna
Fara pic de remuscare,
Targa mea de drum spre luna
Ma depune in salvare.

Am parcurs rapid distanta
Merse omul cu temei,
Da besica-si crapa clanta
Sant legat,ma pis pe ei.

Rusinos imi cer iertare
Asa cum mai face omul,

Si le pun o intrebare:
-Cum dracu n-ati luat pomul?

De atatea perfuzoare
Ce-mi curgeau roata-mrejur,
Sapte cani de ceai amare
Ma fac sa ma pis pe cur.

Pe-a mea inima-mpietrita
Un mechanic in halat,
Ca sa o repare cica
Trei conducte a bagat.

Imi revin cu slaba verva
Si mirat in jur privesc,
Ma aflam intr-o rezera
Da respir,deci mai traiesc.

Soata sade langa mine
Toata cu rimelul curs,
Se mira precum vad bine
-Cum de dracu nu te-ai dus?

Tanar doctorul in alb
Parc-o -ncuraja sperjur,
Si cu mana-i de nabab
Incet o pisca de cur.

-Unde pleci mai Constantine?
-Nu vrei sa ne lasi nimic?
Buzele-mi erau straine,
Si nimic n-am sa le zic.

Vile ,case si masini
Am sa le arunc pe toate,
Tu degeaba mai supini
Nu tin o eternitate.

Fato nu te las saraca
Poti sa dai la toti de stire,
Cand ultima clipa pleaca
Las cuvantul mostenire.

Si-ti mai las ca un dement
De-oi pica in somn astral,
Un rest de pachet de Kent
Si ……..un cort memorial…..

2 comentarii:

  1. Autentica, dureroasa, dar e poezie. Poate ca asa trebuia sa iasa, sa treci prin asta ca sa ai emotiile necesare pentru a le exprima iar noi sa le preluam si sa suferim impreuna; sa patimim.
    Felicitari si succese in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de popas domnule Ionel Cretu in inima mea cu bunele si relele ei....Nu putem alerga impotriva destinului,ci doar o data cu el....

      Ștergere

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!