miercuri, 11 iulie 2012

RUGAMINTE



Sant singur Tu Doamne prin vara de-afara
Si-n suflet iubirea incepe sa doara.
Mi-i mintea in ceata si n-am nici un gand,
Invata-ma Doamne iubirea s-o plang.

Pustiuri din mine mai rasuna flamand
Iar zilele-mi trec peste nopti picurand,
Cu colb de iubire peste umerii mei,
Sant pacatosul novice ce simt ochii ei.

Indruma-ma Doamne prin lumea de vis
Sa vad cum sperante in mine-am ucis,
Prefa-ma Tu Doamne in roua de nufar
Si-n galben de luna ma lasa sa sufar.

Mai fa-i draga Doamne toate zilele bune
Neantul cu ingeri sa-i cante pe strune,
Fa-mi sufletul inger,ocrotind-o frumos
Si-ascunde-n etern trupul meu pacatos.

Acunde-n adancuri trupul meu muritor
Si toarna pe dansul un munte de dor,
Sau fa-ma in munti un verde ienupar,
E singurul om ce n-as vrea sa-l supar.

Prefa-ma in stea s-o pazesc lacrimand
Batranul meu trup ascunde-n mormant,
Cand mandru luceafar pe cer mai straluce,
Prin noptile albe calator eu m-oi duce.

Invat-o Tu Doamne sa simta trairea,
Coboara-i in suflet tacuta iubirea
Si-i lasa raspunsuri prin floare de tei,
Ca-s praf de desert sarutand pasii ei…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!