marți, 3 iulie 2012

STEFAN..


http://www.youtube.com/watch?v=nxVrfhVktZQ&feature=related

Ma poarta pasii sus in munti,
Carari tacute ce-au fost ieri,
Se-ntind prin codrii mei carunti
Sub vis cazut in blande adieri.

La margini de ecou un cant,
Patrunde lin auzul meu
Si eu la tine la mormant,
Povara-ti dau sufletul greu.

Tu slujitor si iubitor de neam,
Tu cel ce mostenire ai lasat,
Cuvantul de hotar sa-l am
Mai sfant ca …..niciodat”.

Te-oi admira sa nu te miri
Strabunul meu cel Sfant,
Tu ziditor de manastiri
La Putna ai tacut mormant.

Un comentariu:

  1. Toată stima şi respectul pentru toţi cei care sau jertfit pentru glia nemului strămoşesc, inima şi sufletul mie plin de dragoste pentru ţara mea,...pentru voievozi, conducători.., lideri, care au făcut pentru acest popor toată admiraţia, dar ca să mă închin în faţa lor ca la DIVINITATE, asta nu pot, singurului care doresc să mă închin cu umilinţă şi smerenie este bunul Dumneze,..."Fiindcă atît de mult a iubit Dumnezeu luma că adat pe singuru Lui Fiu, pentru ca orcine crede în El să nu piară ci să aibe viaţă veşnică...

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!