luni, 27 august 2012

BEREA, USTUROIUL ŞI CULTURA

 
Neata dragilor. M-am trezit cu ochii besicati in cap de visele noptii si cu o durere de bila rebela. Chinurile facerii pentru evenimentul de la Memorialul Ipotesti nu-mi da pace si voi purcede la drum si astazi. Totusi sant bucuros.Am gasit intelegere peste tot pe unde am fost chiar si pe la cei care au participat la Festivalul Berii de la Botosani. Inca de la prima toneta am fost sponsorizat cu un pahar de bere pe care insa nu am avut unde sa o depun in timp si care in nesimtirea ei, a doua zi imi intorcea nasul de sub tufa jumatate ofilita. Probabil in timp se mai oprisera si alti binefacatori pe langa tufe stiid ca seceta e mare. Am oferit cu eleganta un volum babutei mele de la piata, care spre bucuria mea a hotarat ca trebuiesc promovat in stilul ei si mi-a oferit o cununa de usturoi neaos de Copalau, singurul usturtoi bio romanesc. Ce sa spun, hamsii inca dadeau din coada,micii erau chiar mi
ci, carnatii si alte produse incarcate emotional cu doze superbe de colesterol
Aveam nevoie de sponsori si trebuia sa umblu. Basca, mai aveam si concurenta, o maicuta numai buna,care si ea recita o poveste bine invatata. Dupa o zi chinuitoare de caldura si arome diferite ce-ti intorceau nasul din loc ,am reusit sa adun superba suma de 137 de roni. Na, belea zic si ma gandesc totusi ca mai sant zile pana la eveniment. Cuminte am daruit si eu maicutei 7 roni sa ma treaca in caietelul cu pacatosi. Ea cuminte si cu ochisorii jucand de bucurie imi restituie doi inapoi sa o trec si eu arta. M-am ales cu besicute la picioare ca niste margelute, doua castronele de lut original si zambete de peste tot. Inceputul este facut, sant bucuros.
Mai am pastile de inima pentru inca o saptamana si in rest e bine. Seara am feost recompensat de iubita cu un sarut dulce ca pe timpurile tineretii, dar pe care nu-l trec la sponsorizari de-al dracu ce sant. Lipsesc de pe net doar pentru acest eveniment care se anunta a fi supeb si cu oameni de seama.
Va pup si imbratisez pe toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!