duminică, 19 august 2012

HAI SPUNE-MI



Hai spune-mi iubito, că-ţi place cum plâng,
Păşind peste noapte, prin roua din crâng
Să-mi canţi tu prin astre etern simfonia

Tăcut să te-ascult şi să-mi scot pălăria.

Aleargă la mine călcând doar pe stele,
Să-mi aduci curcubee, să ne facem inele,
Sub umbra de lună, hai să fim numai noi,
Prin boare de vânt, prin picuri de ploi.

Hai spune-mi iubito că-ţi place cum plâng,
Când umbra îţi cade pe piept şi o strâng,
Cu trudnice palme ce-şi plâng înc-un dor,
Tu, tăcută, te-ascunzi sub stânci cu izvor.

Aleargă prin ceaţă păşind peste norii,
Ce-şi lacrimă ploaia, născând iar fiorii
Iubirii din noapte prin cuvintele zise ,
Deschide-mi, tu, poarta către vise ucise.

Hai spune-mi iubito că-ţi place cum plâng,
Pustiul din mine prin tăcerea de crâng,
Te-aştept să alergi şi în noapte să-mi vii,
Să-ţi mângâi, iar sânii de iubire pustii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!