duminică, 19 august 2012

ŞTIRI NOI



Se-ntâlniră la o masă
Într-un bar mizer şi gol,
Doi bărbaţi plecaţi de-acasă

Care consumau alcool.
- Ia, te rog, să-mi spui vecine,
Da, te rog, să iei şi loc,
Fiindcă tu le ştii mai bine
Noutăţile din bloc.
- Bag-o bere şi-am sp-ţi spun
Ce este mai nou în scară,
Da, puţin să mă adun,
Că sânt ameţit de-aseară.
- Ştii, cucoana, de la patru?
Aia cu un ochi de sticlă,
Ce şi-a otrăvit bărbatul,
Cu sirop de levănţică?
Acuma trăieşte moca,
Vine seara un brutar,
Şi-i frământă noaptea coca,
Pleacă dimineaţa iar.
Aia scumpă de la trei,
Ce ne provoacă fior,
Zăngănind a sale chei,
Cred că are vibrator.
A ta cred e liniştită,
Ori nu prea are cătare,
Un postaş mai trece cică,
Să-i mai pună o scrisoare.
Aia care stă sub noi,
- Ce râzi ca un băieţan?
Ho bă, la etajul doi,
Are un electrician.
Doamna nouă care şade,
Prima-n dreapta la parter,
Vizite îi face-un bade,
Care cred că e şofer.
- Gata băi, m-am săturat,
Zău, nimica nu mai spune,
Trăiesc toate la pătrat,
Da şi-a ta mai face glume.
- Cum poti zice-aşa, vecine?
Ştii a mea are maşină,
- Las’ că ştii şi tu ca mine
Ce e pană de benzină.
Ieri era într-un atelier,
Lângă care-i coafeză,
Şi-o lucra un tinerel
Prin cutia de viteză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!