luni, 3 septembrie 2012

IUBIRI DE TOAMNA



De sangele-ti nebun mai dainuie in tine,
Sub luna rece si tacuta in noptile senine,
Tu sa asculti izvoare din piscuri care plang,
In bratele cu stele mereu am sa te strang.

De-n ochii tai, fierbinte,o lacrima mai porti,
Sa ma-nvelesti in suflet cu dragoste ca poti,
La calzii sani tu-n nopti sa ma-ncalzesti,
Nebuna mea iubita,tu care ma -mblanzesti.

Din trupul tau sa musc o clipa de iubire,
Si tu sa zbori , sa te inalti spre implinire,
Eu sa ascult un geamat ce vine din ecou,
Tacut cu tine-n brate sa ma trezesc din nou..

Ne vom zbura-mplinirea in astenuturi moi,
Traind ca doua umbre in verdele zavoi,
Pe frunzele cazute sub brumele de ceti,
Sa ne iubim nebuni nascand iar dimineti.

Un comentariu:

  1. M-am bucurat nespus să remarc că mai există oameni cu aceeaşi percepţie asupra realităţii ca şi mine. Mă ajută să merg mai departe. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!