vineri, 12 octombrie 2012

AUTOCRITICĂ



Toţi imi spun de toate cele,
Far" a cade la-nvoiala,
Critici buni sunt doar in stele,
Restul tot e leorbăiala.
Când de suflet te descarci
Prin simţirea ta trăită,
Tu te zbaţi si vrei să faci
Pentru inimi conduită,
De purtari printre iubiri
Pe poteca ta tăcută,
Stau ascunse amintiri,
Simfonia este mută.
Un cusur de-mi cată toţi,
Eu am să-i ascult cuminte,
Sufletul să-mi bată-n porţi
La inchisele morminte.
-Ce doriţi eu a vă scrie?
Pân" a apuca sa mor,
Puneti inimi in sicrie
Inchizând poteci de dor.
Nu-s poet de lume nouă
Precum alţii vor să fiu.
Sunt ca bobul mic de rouă
Ce se naşte în pustiu.
Sunt doar firul de nisip
În clepsidra cu inele,
Am păcate dar nu ţip
Voi fi judecat de stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!