joi, 4 octombrie 2012

BAHICA IUBIRE (unei artiste)



Pustii sunt strazile în noapte
Şi berea-mi face-n minte vid,
Cu scuze eu ţi-aş spune şoapte,
Dar toate crâsmele se-nchid.

Cascând de-atata oboseala,
Pe trei cărări mă deplasam,
Târziu prin noaptea abisală
Mai licarea un ochi de geam.

Mă uşurez pe-un colt de bloc,
Deşi ştiam ca nu-i frumos,
Când imi băgam scula la loc,
Un câine mă lătra nervos.

Iubito te-am văzut în ceaţă,
M-ai speriat cu-a ta făptură,
C-o tonă de vopsea pe faţă
Şi-aş fi băut chiar cianură.

În nopţi poeme-mi recitai,
N-aveai nevoie de condei,
La ore mici tu mă trezeai
Şi imi făceai parada modei.

Cu flori de plastic rozalii,
Te-acopereai doar cât de cât,
Ne-am fi iubit ca doi dilii
Şi zău că te-aş fi străns de gat......:))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!