luni, 8 octombrie 2012

ULTIMA IUBIRE



Viaţa mea toată e-un cântec de toamnă,
Un vis ne-mplinit se-ntinde să doarmă,
Pe foşnet de frunze, pe-alei ce-s pustii,
Frumoasa mea doamnă,eu ştiu ai sa vii.

La margini de-apus tu iaraşi mă minţi,
Să mă înec in ochii tăi atât de fierbinţi,
Înlănţuit ca un Pegas,în tropot de şoapte,
Şi-n val de iubire să pierd altă noapte.

Cocorii îşi zboară iubirea prin nopţi,
Sărutul coboară peste sânii tăi copţi,
Adieri nevăzute pe buze-au să-ţi pună,
Mângâierea tacută cu galben de lună.

Am trecut peste ani cu hainele grele,
Destinul le-a ros,dar sunt ale mele,
Peticită-i speranţa şi-şi iese din firi,
Izvoare din pleoape işi curg amintiri.

Un vis încă zboară în bătăie de-aripă,
Lumina se stinge doar preţ de o clipă,
Iubirea m-apasă pe hainele-mi grele,
Tăcut te-oi iubi,te-oi iubi dintre stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!