vineri, 23 noiembrie 2012

BUN VECIN...



Pus pe şotii într-o seară,
Visele să-mi împlinesc,
Fac vecinei semn de-afară,
Că aş vrea ca să-i vorbesc.
Înţelege şi-mi zâmbeşte,
Semn îmi face c-o să vină,
Când lumea se linişteşte
Şi s-o aşeza la cină.
Eu mă pregătesc de zor,
Aşez vinul într-o vadră,
Un cocoş am să omor,
Să nu scurme prin ogradă.
O să-l fac borş şi friptură,
Pentru seara deocheată,
Fără multă tevatură,
Mă fac bucătar pe dată.
Luna iese peste noapte,
Arătându-şi galben fard,
Eu visam ţâţele copate
Şi o aşteptam sub gard.
În delir însă un câine,
Mă lătra aprig,nervos,
Îi arunc un colţ de pâine
Şi-l ademenesc frumos.
Tace savurând festinul,
Molfăindu-l într-o doară,
Doamne, a ieşit vecinul,
C-o măciucă la subsoară.
-Sară bună,Constantine...
Tot larma te-a scos afară?
-Bună,îi răspund vecine...
Latră bietul că e seară...
Îl invit,vreau să-l cinstesc,
Poate i s-o face somn,
O sa-i dau din vin regesc,
Zău aş vrea să îl adorm.
N-am noroc,acum văd bine,
Să-i mângâii muierea-n seară,
-Ce vecin esti Constantine?
De-mi cinsteşti soţul afară....
Ruşinos îl chem în casă,
-Hai vecine,hai la moşu
Şi mi-a stat bietul la masă,
Terminând,zâmbind cocoşul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!