vineri, 30 noiembrie 2012

MĂ MINT….



Frumoasă plăsmuire de vise şi de nopţi,
Tu n-ai asemuire când eşti cu sânii copţi,
Când te intinzi molatec, în albe aşternuturi,
Poftind iubirea nopţii ,cu alte începuturi.

Tu n-ai asemuire ,când eşti cu sânii copţi,
Să împletesti din umbre atâta cât mai poţi,
Iubirile pierdute sub galbelnul de lună,
Tu colb din amintiri în braţe mai adună.

Când te întinzi molatec în albe aşternuturi,
Tu mă ridici în slavă spre alte absoluturi,
Eu mă înalţ în zbor, prin umbrele iubirii,
Mă mint cu simfonii,ce-s împotriva firii.

Poftind iubirea nopţii cu alte începuturi,
Mă faci să mint adesea ,cu alte făcături,
În noapte sunt cu tine,nimica nu mai simt
Iubita mea ştiu bine,că ochii tăi mă mint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!