duminică, 11 noiembrie 2012

RĂSCRUCE DE DRUMURI



O toamnă-n apusuri se închină prin fumuri,
De verde ce moare, la răscruce de drumuri,
Când umbra mea trece pe drumul pustiu,
Mâ-nchin ţie Doamne,mă mir că sunt viu.

Destinu-mi coboară tăcerea prin cânturi,
Răscrucea-i pustie ,cu roşii pamânturi,
Păşesc înainte,nu am cum să mă-ntorc,
Tu dăruie-mi Doamne,un strop de noroc.

Cuprinde-mi în braţe,un vis ce se duce,
Şă fie cu tine,răstignit sus pe-o cruce,
Să-şi vadă speranţa când sorele-i dus,
Lumini să-şi înece, prin tăcutul apus.

Priveşte-mă Doamne, sunt etern călător,
Mă-nchin la apusuri,sunt şi eu muritor,
Ascunde-mi din faţă, pocal de venin,
E ruga din noapte, ce acum-ţi închin.

Primeşte-mă-n suflet ,cu gândul frumos
Şi-mi iartă greşeala ,de-a iubi păcătos ,
Mă naşte din nou pentru alt surghiun,
Dar mă naşte pe lume cu suflet mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!