vineri, 23 noiembrie 2012

SUNT UMBRĂ DOAR...



În dimineaţa asta brumele sunt negre,
Ferestre de lumină în lume s-au închis,
Tăcute trec cortegii cu clipele funebre,
Pe lacrima căzută din ochiul meu închis.

Trec clipele-amorţite, în umbre pe alei
Şi plâng sub paşii lor ,doar frunzele ucise,
Răceala nopţii moare ascunsă-n ochii ei,
Să-mi pui la cap iubito coroanele cu vise.

Sărută ceaţa crudă ,ce-şi picură din nori,
Balsamul alb de ghiaţă pe visele-mi boeme,
Cuvântul să-şi ascundă povara de fiori,
Tu-l pune pe petale de moarte crizanteme.

Acum mi-i pieptul rece, m-apasă în adânc,
Prin simfonii ecouri îmi cânta legământ,
Cu glas de îngeri negri, ademeniţi de vânt
Şi-s umbra crucii rece, întinsă pe mormânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!