duminică, 9 decembrie 2012

CĂND BOALA-I GREA.....:)))))))



Mai am nevoie de-un ficat,
Să trec de alte crize,
Sunt negre gâdurile-n cap,

Da, merg la analize.

Simţeam arome din ibric,
În aburi de cafea
Şi-o dimineaţă de nimic,
Parcă mă ustura.

Prin ochii mei încă închişi,
De vise cu temei,
Încet treceau şi alţi proscrişi,
Cu boala după ei.

Un ger mă mângaie pe faţă,
Cu recele-i grotesc,
Alerg prin clipele de viaţă
Şi iară ameţesc.

Păşind pe drum aşa hoinar,
Cu mersul apăsat,
Mă-mpiedic iarăşi de un bar
Şi intru,ce să fac?

Privesc în jur şi-i numai fum,
Chiar nimeni nu era,
Din sînii ei ieşea parfum,
Da sta după tejghea.

Bag măna-ncet în portofel,
Nimica nu mă doare
Şi mă gândesc ca un tembel,
Că-i bună fata,tare.

Ce baftă Doamne pe patron,
Moşneag cu părul sur,
Zâmbea şi el ca un clapon,
Dar o batea pe cur.

Zămbesc şi eu la biata fată,
Discret îi fac un semn,
Îi dau din banii de coplată,
C-o dublă mă îndemn.

În frig şi rece stau un ceas,
O altă dublă cer,
Îmi jocă mucii rău prin nas,
Da zău că nu disper.

Mi-i varză parcă tot ficatul,
Eu încă mă gândesc,
Atâta cât mă duce capul,
Cum s-o ademenesc.

Dar ceasul rău mă copleşeşte
Şi vine peste mine,
Din prag muierea mă priveşte
-Acuma văd eşti bine.....

Înghit în sec, cum să-i explic,
Că la spital n-am fost?
-Am stat iubito doar un pic
Şi am băut de post.

-Iubito zău să nu mă-njuri
Ci,stai puţin la masă,
Tot ce-ai făcut cumpărături,
Le-oi duce eu acasă.

Cu pungi,plăsuţe şi-alte cele,
Păşeam dezordonat,
Simţeam cum horele de stele,
Mi se jucau în cap.

............................................

Deci luaţi aminte dragii mei,
Vă spune mos isteţul,
De beţi ca mine cu temei,
Dormiţi cu făcăleţul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!