miercuri, 5 decembrie 2012

RUGĂMINTE LA MOŞU…



Sunt mai bătrân,doar tu mă ştii,
Măi moşule şi-am fost cuminte,
În loc să-mi vii cu alte jucării,
Să-mi dai din sac puţină minte.

Ţi-am pus aseară moşule scrisoare,
La poşta cea uitată-n colţ de sat,
Dar sper că nu ţi-o fi cu supărare,
De-ai să-mi aduci ce te-am rugat.

În traista ta, ce-i ca apusul roşu,
Să-nghesuieşti dar fără etichetă,
O tânără fierbinte pentru moşu,
De mai rămâne loc şi-o bicicletă.

Să te slăvim în timpuri jucăuşe,
Ce lumânări ne picură cu jale,
Pe braţe vreau să-i pun catuşe,
Şi-am s-o dezbrac de pijamale.

Să stai ascuns lângă fereastră,
Prin geamul îngheţat să vezi,
Cum freamătă iubirea noastră,
Cănd din buric îi curg zăpezi.

Să pută aşternutul meu pustiu,
A trandafiri dar fără de petale,
Drogat de-un vin mai rubiniu,
Să-i dau prin noapte la pedale.

Te rog frumos să-mi mai aduci,
Un bici croit din neagră catifea,
Cu dinţii strânşi s-o bat la buci,
Când nu mai vrea să-mi stea.

Tu să nu crezi că sunt nebun,
Îmi pun chiar sufletu-mi zălog,
Să vezi că-i blând şi cald şi bun,
Chiar zău l-am dus la psiholog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!