sâmbătă, 22 decembrie 2012

RUGĂMINTE ........:))))))



Moşneag de douăzeci de ani,
Îţi scriu scrisori fierbinţi,
Tu spui mereu că nu ai bani,
Eu ştiu că doar mă minţi.

Eram copil cu nasu-n geam
Şi te-aşteptam mereu,
Un an întreg cuminte stam,
Dar tu eşti derbedeu.

Tu nu eşi bun aşa cum pari
Şi-o ştie ori şi cine,
Aduci în sac parlamentari,
Ca să mă fure bine.

Chiar ţi-ai făcut un SRL-eu,
Aşa pentru matale,
Făcând ascuns bănuţul meu,
Evaziunilor fiscale.

Acuma sunt moşneag şi eu,
De ani împovărat,
Nu am să-ţi scriu moşnege zău,
Că vise n-am de dat.

Mă minţi mereu fără habar,
Că-i greu şi pe la tine,
Dar tu ai ban comunitar
Şi îl doseşti prea bine.

Priveşte-l Doamne pe nebun,
Cât de frumos mă fură,
Guverul ăsta de Craciun
Pocni-l-aş peste gură.

Te rog o Doamne ca să-i dai,
O mamă lui cu drag,
Să nu mai mintă şi prin Rai,
Să am unde să-l bag.......:))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!