marți, 22 ianuarie 2013

ZĂPADĂ FIERBINTE….:))))



Te rog frumoasă iarnă să mă mai ierţi puţin,
Cu lacrimi îngheţate mă plângi din cer senin,
Muierea mă tot ceartă că drumu-i înfundat,
Eu obosit de noapte nu mă cobor din pat.

Ea-i plină de căldură şi mi-a ieşit în stradă,
Se apucă iar să-mi facă potecă prin zăpadă,
Eu încă lupt cu vise, prin somn încă înot,
Vecinii mi-o privesc şi toţi se ling pe bot.

Am să-i servesc fierbinte o gură de cafea
Şi-oi prinde-o obosită, din nou în pat să stea,
Să-i dăruiesc pe suflet, tăcute mângâieri,
La piept să îmi adoarmă cu dor de primăveri.

Cuminte se întoarce cu-n zâmbet nou pe faţă:
-Hai fă mişcări iubite că zău e dimineaţă,
E timpul să te scoli, să fugi de noaptea lungă,
Cărare ţi-am făcut-o,aşa că marş la muncă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!