joi, 21 februarie 2013

MI-AI DĂRUIT.....



Mi-ai dat mai mult decât ţi-aş cere,
Poate mai mult decât ţi-aş fi cerut,
Cuvântul tău îmi este-o mângâiere
Şi-i umbra caldă a primului sărut.

O clipă răvăşită pe cer încerc să las,
În somnul ei de linişte şi de stele,
Eu sus în aştri voi face mic popas,
Din nori vor plânge lacrimile mele.

Eu nu te uit şi-n gând te voi purta,
Te rog fereastra nopţii tu deschide,
Lumina de la lună, săruto ca-i a ta
Şi mângâie-mi iubirea, n-o ucide.

Căzânindu-se încet luminile de lună,
Prin trupul nopţii, peste vise zboară,
La tine-or coborâ uşor să-ţi spună,
Că te-oi iubi tăcut în fiecare seară.

Mi-ai dat mai mult decât ţi-aş cere,
Poate mai mult decât ţi-aş fi cerut,
Privirea ta îmi este-o mângâiere
Şi este caldă umbra primului sărut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!