luni, 18 februarie 2013

O PEDEAPSĂ....:)))



Prin iarna frig şi ceaţă,
În orice dimineaţă,
Sunt azvârlit afară,
De mândra soţioară.
Ca să valsez supus,
O zi îmi e de-ajuns,
Eram iubito muză
Şi tu mi-erai ventuză.
-De ce m-arunci acum?
Desculţ şi gol în drum?
-Eram mimioză,nu mimoz,
În curul gol cu fustă roz.
M-ai folosit şi aruncat,
Că am dormit ca bou-n pat,
Dar zău c-o să te-ajungă,
Pedeapsa mea cea lungă.
Socoate zău că am muncit,
Mai mult şi-s poate obosit,
M-ai pedepsit încremenită,
Că mereu să fii iubită.
Să urmăreşti de la fereastră
Cum o veni vecina noastră
Fierbinte inimă miloasă
O să mă ia la ea în casă.
Si-ţi jur cam s-o întorc în pat
Ca prin maşina de spălat
Iar când o fi spre seară
O scot pe ea afară......:)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!