vineri, 15 februarie 2013

ŞEFA DE PERON...



Pe suflet mi-ai aprins lumini,
În miez de noapte,într-o gară
Şi-acum degeaba mai suspini,
Păcatul greu îl porţi povară.

Nu-i vina ta că ţi-am dat bani,
Să mergi să cumperi din butic,
Vreo două sticle de Tohani,
Am vrut să ne-ameţim un pic.

Am rupt trei raze de la felinar,
Să nu ne vadă şi-alţi drumeti,
Ţi-am spus că sunt celibatar,
În loc umbros,plin de boscheţi.

Stomacul tău virgin de foame,
Sorbea din Bachus câte-un pic,
Tu şefă-a mândrelor peroane,
Te mai mişcai doar din buric.

Noi ne iubeam ca doi hoinari,
Pierduţi prin gemete cu şoapte
Şi ne muşcau vreo doi ţânţari,
Din A.DeN-euri peste noapte.

Când m-am trezit era târziu,
Făceam prin gânduri analiză,
Am constatat că sunt pustiu,
De portofel,de pungă şi valiză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!