luni, 18 februarie 2013

UMBRĂ DE SUFLET…..



Hai lasă-mi iubito, un somn să m-adune,
Sunt doar călător prin umbra de lume,
Tu lasă-mă-n cântec să zbor peste vise,
Sâ primesc mângâieri de apusuri ucise.

Pocalul mi-i plin de vise prin muguri,
Aştept ca să-l umplu cu zeama struguri,
Mirosul îmi place,îl ador şi-l mai simt,
Iubito mă lasă, că traiesc, să mă mint.

Tu lasă-ţi în noapte povara de şoapte,
La mine la poarta, să aud iar cum bate,
Anotimpul ce zboară peste cerul pustiu,
Sunt umbra de mine,mă mint că sunt viu.

Hai stai lângă mine, pe-un verde covor
Şi-aruncă-ţi din suflet poveri care dor,
Nu mă plânge iubito,ci durerea o lasă,
Să zboare nebună că zău eşti frumoasă.

Pe crucea mea rece stă visu-mi stingher,
Cu lacrimi de nor te-oi plânge din cer,
De dor ţi-e de mine,din nou am să vin,
Să nu mă plângi iubito că ţie eu mă-nchin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!