sâmbătă, 16 martie 2013

INVITAŢIE IUBITEI...

INVITAŢIE IUBITEI...

Hai vino iubito, ascultă vuind de tropot zarea,
De prin adânc albastru mă naşte iarăşi marea,
Hai vino şi m-ajută să scap, din spuma de val,
Să nu mă laşi iubito să mă usuc de dor pe mal.

Hai vino şi aleargă prin zorii ce-or să-nceapă,
Să-şi răcorească-n soare, lumini tăcute-n apă,
Hai vino şi m-ajunge, când fuga mea-i nebună,
Să alergăm spre astre,să ne-ascundem pe lună.

Hai vino lângă mine, prin inima-mi ce-şi bate,
Tăcutele dureri senine, le-oi mângâia pe toate,
Hai vino şi m-alergă să naştem iarăşi vise vii,
Ultimul pas de cântec,de dans prin zări pustii,

Hai vină dragă odată, prin vise iarăşi te aştept,
Să te sărut cu foamea ce lin mă arde-n piept,
Hai vino iubito să vezi, cum din spume răsar
Şi-alerg peste lume,ducând păcatul de hoinar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!