duminică, 14 iulie 2013

FRUMOASĂ MUZĂ...



Clipe rătăcite zboară printr-un colţ de univers
Şi senin o lună zace pe-un covor de stele pline,
Muzele încet coboară rime calde într-un vers,
Eu eliberez prin noapte visele cuminţi, senine.

Un sărut în miez de noapte mă trezeşte cu fiori,
Paşi înlănţuiţi de valsuri fac toţi îngerii divini,
Reci izvoarele de munte se coboară dintre nori,
Lăcrimând arome-ascunse în petalele de crini.

Aripile-mi cad pe piept, obosite de-al tău zbor,
Stau cu liniştea-n poiană licuricii mei de munte,
Licărind o nouă viaţă, într-un strigăt de cocor,
Eu sărutul meu de şoapte îl aşez pe a ta frunte

Curcubeul meu adoarme liniştea din depărtări,
Flautu-şi apleacă-n cântec toate notele divine,
Zboară pescăruşii nopţii peste nesecate mări,
Numai tu iubită muză zbori alăturea de mine.
Constantin Cristescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!