marți, 30 iulie 2013

HAI SPUNE-MI


Hai spune-mi iubito,îţi place cum plâng,
Paşind peste noapte, prin roua din crâng,
Să-mi cânţi printre astre eternul tău dor,
Tăcut să te-ascult,cum plângi prin izvor.

Şi-aleargă la mine călcând  printre stele,
Să-mi aduci curcubee,să ne facem inele,
Sub umbra de lună,hai să fim numai noi,
Prin boare de vânturi, prin picuri de ploi.

Hai spune-mi iubito,îţi place cum plâng,
Când umbra ta cade pe piept şi o strâng,
Truditele-mi palme te-ascund prin fior,
Tu tăcută te-ascunzi sub stânci cu izvor.

Aleargă-mi prin ceaţă paşind peste noi,
Poteci dintre umbre ce se pierd în zăvoi
Iubirii din noapte, prin cuvintele scrise ,
Şi-ascunde-mi cărarea, către vise ucise.

Hai spune-mi iubito,îţi place cum plâng,
Pustiul din mine prin tăcerea de crâng,
Te-aştept să alergi şi în noapte să-mi vii,
Să-ţi mângâii iar sânii de iubire pustii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!