marți, 2 iulie 2013

IUBIRI MOARTE



Dau drumul nopţilor să-şi curgă
Peste oceane pline de-amintiri,
Apusurile care vor să-mi plangă,
Cu lacrimi seci, tăcutele iubiri.

Oceanul meu cu-adânc de lacrimi,
Îşi poartă val prin spume inutil,
Mă cerne lutul încărcat de patimi
Şi inima mi-o cere un suflet de copil.

Chitara-şi lasă notele cu sânge,
Pe trupul tău e palma mea trudind,
O mângâiere care încă plânge,
Iubirea ta tacută ,dar... minţind.

De mai zâmbesc prin asta lume,
Sunt doar caricatură de moment,
Tăceri ascult pe valul plin de spume,
Dar la iubiri mereu sunt repetent.

Tu strângi la piept încă o umbră,
Eu sunt prin astre umilul călător,
Chitara ta, mai cântă încă sumbră,
O simfonie din iubirile ce mor.
Constantin Cristescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!