luni, 14 octombrie 2013

ALOOOOOOOOO


ALO...iubito răspund eu telepatic,
Căci telefonul sună pe undeva prin buzunar,
Mă ţin c-o mână de-un copac apatic,
Dar zău,unde-i copacul?pe stradă sau tortuar?

Se-aud iubita mea din nou păcănituri,
Şi cum bag sama cineva mereu ne mai ascultă,
Respiră-ncet scăpând încet grohăituri,
Copacul asta-i fără de semnal, ori eu sunt turtă...

Trei barabule dintr-un galantar ţi-am luat,
Să ai din ce să-mi faci friptură drept mâncare,
Dar zău prin crâşme plase-am încurcat,
Cu alt nebun... şi i-am luat carnea de sarmale.

Acum te rog să vii, să mă găseşti de vrei,
Pe unde-oi fi că zău nu ştiu şi nu pot să mai scap,
Îmi pute-n pungă carnea sub florile de tei,
Uşor mă vei găsi iubito, că zău rămân lângă copac.

Dar nu mai e copacul,îmi pare mie că s-a dus,
Trotuaru-i trist şi parcă-i simt, răceala lui concretă,
Să-mi cauţi coarnele, te rog, *nainte de apus
Flămând de-am să râmân, am să te-nşel c-o bicicletă...:)))))
 Constantin Cristescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!