vineri, 4 octombrie 2013

AM SA TE CERT


Te-aştept să vii în barca mea cu vise,
Să navigăm tăcuţi prin umbrele de tei,
Să-mi dai napoi speranţele-mi ucise
Şi lacrimi să-mi sădeşti în ochii mei.

Să-mi vii plutind pe adierile de vânt,
Ce zburdă noaptea liber prin grădini,
Să pui pe mine mirosuri din pământ
Şi lin să mă adormi în florile de crini.

Ca să te iert iubito, aş vrea să-mi vii,
Pe pieptu-ţi gol în linişte să-ţi plâng ,
Apusurile mele ce sunt tot mai pustii,
Doar umbra ta în braţe o mai strâng.

Să acostăm pe-o bancă lângă noapte
Şi înveliţi cu-o rază cazută de pe lună,
Pe mângâieri să aruncăm doar şoapte
Şi-o să fugim din lumea cea nebună.

Să vii să ne-nălţăm în universul mut
Şi-am să-ţi promit iubito, că te iert,
Să navigăm umil în altfel de-nceput,
Cu dragoste din nou vreau să te cert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!