vineri, 18 octombrie 2013

BREAKING NEWS




Se-ntâlniră la o masă
Într-un bar mizer şi gol,
Doi bărbaţi plecaţi de-acasă
Care consumau alcool.
-         Ia, te rog să-mi spui, vecine,
Dar te rog să iei şi loc,
Fiindcă tu le ştii mai bine
Noutăţile din bloc .
-         Bag-o bere şi-am să-ţi spun
Ce mai este nou în scară,
Dar, puţin … să mă adun,
Că sunt ameţit de-aseară.
-         Ştii, cucoana de la patru ?
Aia cu un ochi de sticlă,
Ce şi-a otrăvit bărbatul
Cu sirop de levănţică ?
Acuma trăieşte moca,
Vine seara un brutar,
Şi-i frământă bine coca,
Pleacă dimineaţa iar.
Aia scumpă, de la trei,
Ce ne provoca fior
Zăngănind a sale chei,
Cred că are vibrator.
A ta, cred, e liniştită,
Ori nu prea are cătare,
Un poştaş mai trece, cică
Să-i mai pună o scrisoare.
Aia care sta sub noi…
-         Ce râzi ca un băieţan ?
Ho, bă, la etajul doi,
Are un electrician.
Doamna nouă care şade
Prima-n dreapta, la parter,
Vizite îi face-un bade,
Care cred că e şofer.
-         Gata, băi, m-am săturat,
Zău, nimica nu mai spune.
Toate se iubesc privat,
Dar şi-a ta mai face glume.
-         Cum poţi zice-aşa, vecine ?
Ştii, a mea are maşină.
-         Las’ că ştii şi tu ca mine
Ce e pana de benzină.
Se întine biata toată,
Cum se-ntinde o marmotă,
Bietul tânăr ce să facă?
Îi umbla pe sub capotă.

      Uite-aşa prin atelier,
Mai retras din târguşor,
O muncea un tinerel,
Sub buric pe la motor…..:))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!