vineri, 4 octombrie 2013

RUGAMINTE LUNII


Am îndraznit să te iubesc,
Eu nu ştiam că eşti lumină,
Ce curgi în noapte nefiresc,
Tăcerile din luna-ţi plină.
Cuvinte-n şoapte îţi rostesc,
Să mai rămâi eu te implor,
În ochii tăi parcă întineresc
Şi îmi dai aripi pentru zbor.
Eu am să vin în cer la tine,
Călcând poteci de munte,
Izvorul plânge cu suspine,
Iar eu îţi las sărut pe frunte.
Să mă aştepţi în primăveri,
De-oi mai putea să vin,
Cu zbor prin blâne adieri,
La tine iar să mă închin.
Dar singur lună eu nu vin,
Iubita mea-i în zbor cu mine,
Unite-s umbrele-n destin,
Ce vin la nopţi să se închine.
În mângâierea ta să-mi pui,
Fărâma dulce plină de iubire
Şi vom zbura pe cer hai-hui,
Muşcând din stele-o amintire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!