luni, 14 octombrie 2013

SA NU MA CERTI


Iubito zău să nu mă cerţi
Şi supărarea lasă,
Te rog din suflet să mă ierţi,
Visam la o terasă.

Eram cu alţi amici din artă,
Uitaţi aici de ieri,
Trăiam un vis la altă poartă,
Cu altele muieri.

Tu-n vise mi-ai pătruns încet,
Cu făcăleţ cu tot,
Mi-ai construit doar în duet,
Cucuie peste tot.

Cu ochi-nchişi visam la tine
Şi nu simţeam durere,
Mai râgâiam printre suspine
Şi eram plin de bere.

Nu am dat bani şi pentru mici,
Că nu aveam de unde,
Simţeam în trup mii de furnici
Şi o căldură mă pătrunde.

Cu ochi-nchişi iubita mea,
Încă visam la tine,
Dar berea m-a presat şi ea
Şi m-am pişat pe mine.

Promit să vin încet acasă,
Până m-apucă greaţa,
Tu supărarea zău o lasă,
O să-mi cuplez şi faţa.
Constantin Cristescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!