vineri, 24 ianuarie 2014

SA MA ARUNCI LA CER


Am sărutat în noapte obrajii tăi de ceaţă,
Din lumea lui de sus, un felinar stingher,
Îmi arunca lumină muşcându-mă de faţă,
Sunt călătorul nopţii, sunt singur şi rebel.

Sub paşii mei aud, gemându-se cuminte,
Scrâşneau din balamale,la poarta unui dor,
Bucăţile din vise, pierdute prin cuvinte,
Ecouri reci de şoapte în albul trist de nor.

Iubito mai uitat prin noaptea albă, rece,
Sunt trup uscat rămas prin clipele ucise,
Ţi-am dăruit atâtea sărutări,da-mi trece
Şi-acum sunt doar, un vânzător de vise.

Departe sunt de ochii tăi atâta de senini,
Tăcerea mi se plimbă mai liberă-n odăi,
Eu din suspine vreau să împlesc lumini
Şi-am să le pun pe suflet, să ardă în văpăi.

Eu nu-ţi mai cer iubirea, e adiere-n vânt,
Culoarea nopţii reci pe umeri mă apasă,
O gaură flămândă m-aşteaptă în pământ
Şi-o să-mi astupe gura o lume păcătoasă.

Eu am să vin la tine să mă alinţi în noapte,
Dorinţa mea e una în trupul meu stingher,
Mai minte-mă o data că mă iubeşti cu şoapte,
Cuprinde-mă în braţe.. şi-aruncă-mă la cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!