vineri, 24 ianuarie 2014

UN FEL DE AZI...NU


Azi nu-ţi mai scriu iubito,că nu mai am cuvinte,
Ce-am mai avut, le-am pus pe toate la păstrat,
Pe cerul nopţii te-or aştepta în linişte, cuminte,
Să le culegi prin timp,când noaptea-i doar păcat.

Azi nu-ţi recit poeme cu şoapte calde de sărut,
Sunt şters din cartea vieţii,din ultimul meu vis,
Sunt amintirea moartă prin timpul ce-a trecut,
Culoarea toamnei reci azi m-a făcut proscris.

Azi nici nu-ţi cânt romanţe în sunet de chitări,
Doar mai privesc cocorii prin ultimul lor zbor,
Azi umbra mea-i tăcerea care se duce-n zări ,
Sunt lacrima ce-şi trece răceli prin alb de nor.

Azi nu te iau în braţe ca sânii să-ţi mai mângâi,
Sunt obosite, moarte de vise pline şi-ncărcate,
Te rog iubito doar prin visul meu mereu rămâi
Şi-am să te iau cu mine-n zbor către eternitate.

Azi gara mea-i pustie şi până alte trenuri vin,
Am înşirat în astre bucăţile din trup flămând,
Vin muze şi le muşcă şi râd de-al meu destin,
Când tu mai eşti iubito, fărâma mea de gând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza-ma, dar cu sufletul curat!